زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم
سرخط خبرها

ماجرای بلیت‌های ۱۷ میلیونی سفر اربعین چیست؟

  • کد خبر: ۱۸۰۴۶۵
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
ماجرای بلیت‌های ۱۷ میلیونی سفر اربعین چیست؟
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: فروش بلیت‌های عتبات عالیات با نرخ‌های ۱۴ تا ۱۷ میلیون مربوط به شرکت‌های هواپیمایی خارجی است و این شرکت‌ها به صورت کانکشن مسافران را به نجف یا بغداد منتقل می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر یازرلو، اظهار داشت: طبق بررسی‌های به عمل آمده و پایش‌های سازمان هواپیمایی کشوری فروش بلیت‌های عتبات عالیات با نرخ‌های ۱۴ تا ۱۷ میلیون مربوط به شرکت‌های هواپیمایی خارجی است و این شرکت‌ها به صورت کانکشن مسافران را به نجف یا بغداد منتقل می‌کنند.

یازرلو تصریح کرد: همچنین مطابق نرخ‌های تعیین شده، تاکنون تخلفی از سوی شرکت‌های هواپیمایی داخلی، با موضوعیت گرانفروشی بلیت‌های بازه اربعین گزارش نشده است.

وی درباره مواردی از بلیت‌های خارج از نرخ مصوب که ظاهرا از سوی شرکت هواپیمایی در سایت‌های مختلف نمایش شده است، توضیح داد: این موضوع به دلیل تخلف سایت‌های غیرمجاز برای فروش بلیت بازه زمانی اربعین بوده که از طرف این سازمان به دادسرای فرودگاه مهرآباد جهت انسداد این سایت‌ها منعکس شد.

وی افزود: همچنین تاکنون تعداد پنج دفتر خدمات مسافرت هوایی متخلف که مجاز به ارائه بلیت‌های بازه اربعین نبودند تعلیق شدند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->